kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

211213

Kategori: Allmänt

Nu är det nästan en hel månad sen jag bloggade. Jätte trist men jag har inte hunnit och när jag väl har hunnit har jag inte kännt för det. Lite oinspirerad.
 
Det har ju kryllat av säsongsfinaler och juluppehåll. Jag har märkt att jag har blivit rätt matt av alla tunga avslut denna månaden. Nästan alla serier har slutat med fantastiska avslut men så mycket död och spänning. Jag har gråtit hysteriskt till TWD, Sons of anarchy var helt magisk men samma sak där, tårarna sprutade, Homeland grät jag också en svätt till. 
Revenge slutade förvånansvärt jätte spännande och Once upon a time med en bra cliffhanger. 
 
Jag kan inte skriva om alla avsnitten för jag minns inte exakt vad som har hänt såhär i efterhand. Men jag har inte varit besviken. 
 
Jag håller på med Gilmore girls säsong 5 nu. Har ett eller två avsnitt kvar. Har tänkt se klart den i jul. Sen är jag lite sugen på Orphan black så ska nog se den också. 
 
Men jag säger God jul nu och så får jag se om jag bloggar mer detta året eller om jag väntar tills nästa år (känns väldigt konstigt att skriva nästa år). 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: