kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The vampire diaries S05E07

Kategori: The vampire diaries

Bra avsnitt denna veckan! Jag har gillat hela denna säsongen.
 
 
Nu är Silas/Tessa/Amara döda. Jag tyckte Silas och Amars slur var fint. Hade tyckt det varit roligt att få veta lite mer om Amara men det är försent nu. Silas kommer jag sakna lite. Han kunde va rätt rolig ibland. Tessa är jag bara så glad att hon är väck. Kan man va mer irriterande? 
 
Jag har någon hat-kärlek till Bonnie. Jag stör mig ganska ofta på henne men jag är glad att hon är tillbaka. Det var så fint när alla kramade om varandra. Att Bonnie kommer känna varje övernaturlig människa som dör är så hemskt. Tänk om hon blir lika galen som Amara. Kan ju hoppas att dom hittar ett sätt att ta tillbaka henne helt på snart, så hon slipper ha så ont.
 
Tycker väldigt synd om Stefan. Man förstod att han smärta inte skulle försvinna bara för han dödade Silas. Jag hoppas bara inte han slår av sin mänsklighet igen.
 
Jag vill inte att Kathrine ska dö. Men dom hittar säkert ett sätt att rädda henne på också. Jag gillade att Kathrine har en dotter så tyckte det var trist att hon tryckte bort henne. Det är säkert för hon kommer dö om några månader. Hoppas inte det är det sista vi såg av Nadia.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: