kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

vecka 44

Kategori: Allmänt

Jag har känt mig lite små stressad den senaste veckan för jag har alldels för mycket serier att kolla på som jag vill se men som jag inte hinner se. Jag ligger bara efter och det är på någon vis stressande. Så jag får helt enkelt försöka ta bort  några serier som inte är så bra som jag ser ändå. Nu ska jag bara bestämma mig för vilka, haha. 
 
Mitt tvtittande v.43;
 
Betrayal - Inte hunnit se så den här ryker nog. Fattar knappt varför jag ser den för det är bara dåligt ändå.
Homeland
Keeping up with the Kardashians
Once upon a time
Revege
Solsidan
The good wife - Sjukt bra avsnitt! 
The walking dead
Witches of east end 
Beauty and the beast
Hart of dixie
HIMYM - Ligger efter. Om det inte hade varit för att det är sista säsongen hade jag gett upp för länge sen.
Hostages
The blacklist
The real housewives of Miami 
Face off  
Awkwad. - Inte sett förra veckans avsnitt än
New girl
Person of interest 
Ravenswood - Inte sett än och funderar på att inte kolla alls
Sons of Anarchy
The originals 
Arrow  
Nashville 
Revolution 
The tomorrow people 
Elementary - Sherlock ligger i risksonen. Ligger efter 2 avsnitt nu
Grey's anantomy 
Parenthood
Project runway Allstars 
Reign - Jag stör mig jätte mycket på Francis. Får se om jag fortsätter med den
Scandal 
The vampire diaries
White collar
Grimm 
Dracula - Inte kollat än

Maraton;

Breaking bad - Blev lite sugen på att se den här i helgen igen men jag hinner inte.
Gilmore gilrs - Nu är jag inne på fjärde säsongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: