kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Homeland får en fjärde säsong

Kategori: Allmänt

Jag har inte ens reflekterat över att Homeland inte skulle få en ny säsong. Tänkte att det var rätt så självklart. Jag tycker inte att den är lika bra som innan tyvärr. Jag hoppas inte att det kommer sluta som för Dexter att dom bara kör på tills inte Showtime vill ha mer och då får inte manusförfattarna tillräckligt med tid för ett värdigt slut. Jag har också läst att manusförfattarna till Homeland inte vill ha med Brody mer och tänkte döda honom i säsong 2 men det fick dom inte för kanalen. Hur mycket makt har alla kanaler över karaktärer egentligen? 
 
I vilket fall som helst har Showtime gett Homeland en fjärde säsong och Masters of sex en andra. Jag har tänkt kolla in Masters of sex har bara inte hunnit och nu blir jag mer pepp när den har fått mer förtroende.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: