kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Lite nyheter

Kategori: Allmänt

Det har kommit rätt mycket serie nyheter på senaste tiden. Varje gång jag har läst en ny så har jag tänkt skriva om det men det har inte blivit av. Så jag tänkte sammafatta några istället.
 
- Det har nu bekrätats att How i met your mother kommer få en spin-off som kommer heta How i met you dad. De kommer inte handla om samma karaktärer som i HIMYM. Istället för att berätta hur Ted träffade sin fru och mamma till sina barn kommer det att handla om en kvinna som träffar sin man och pappa till deras barn. Jag känner bara SUCK. Jag slutade kolla på HIMYM i början på den pågånde säsongen som även är deras sista för den är helt enkelt inte bra längre. Jag ser inte fram emot denna spin-offen alls
 
- The killing har en än gång blivit räddade av Netflix, nu helt utan AMC. Netflix har gett The killing sex avslutande avsnitt. Jag är jätte glad. Känns alltid skönt att få ett ordentligt avslut.
 
- Downton abbey har fått en femte säsong. Jag är rätt besviken på fjärde säsongen hittills och det senaste avsnittet var bara hemskt. Så är inte jätte pepp just nu på en femte säsong men det kanske kan ändras.
 
- CW har gett The originals, The tomorrow people och Reign fulla säsonger. Väldigt roligt
 
- Det ska komma en spin-off på The walking dead. Vad den ska handla om har jag inte läst men blir den lika bra som TWD så är jag positiv till detta. Jag har skrivit det innan men TWD är också förnyade till en femte säsong
 
- Homeland har blivit förnyade till en fjärde säsong.
 
- Detta är en rätt gammal nyhet men Suits ska få en femte säsong. Jag tog det som en självklarhet och är väldigt glad för detta beslut.
 

Kommentarer

  • Ronja säger:

    Vet du när säsong 5 av suits ska komma ut?

    2014-12-07 | 18:34:56

Kommentera inlägget här: