kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The walking dead S04E07

Kategori: The walking dead

 
Jag skrev aldrig om förra veckans TWD avsnitt men det handlade bara om The Governor och det var långtråkigt men nödvändligt. Men ett avsnitt till med BARA The Governor? Han är verkligen inte värd två avsnitt i sträck.
 
Det blir så tråkigt att se att han inte har ändrats ett dugg. Men vem trodde det egentligen? Han är en hemsk människa och jag hoppas att han kommer dö i nästa avsnitt. Hans "nya familj" är värd något mycket bättre än honom. 
 
Det han gjorde mot Pete i detta avsnittet, usch. Sen när man såg honom nere i vattnet.
Han dödade också den andra snubben som var med i Woodbury förut. På ett väldigt hemskt vis. Men som sagt, vem är förvånad?
 
I slutet kom han fram till fängelset och siktade pistolen på Michonne. Han får INTE döda henne. Jag gillar inte att han kom fram till fängelset. Det känns lite been there, done that.
 
Nästa avsnitt är midseason finalen och jag hoppas att det blir spännande. Men jag vill inte att Daryl, Glenn, Maggie och ja alla andra ska dö. Om jag måste välja så kan de få ta död på Beth. Har inte något åsikt om henne. Man kan alltid hoppas att Carol kommer och räddar dem från The Govenor. Jag vill inte att barnet i den nya familjen dör heller. Hon kan få stanna hos Rick och co. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: