kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

vecka 45

Kategori: Allmänt

Jag skrev ju förra veckan att jag skulle försöka ta bort lite serier och det har jag nu gjort. Får kolla på dom när jag har extra tid helt enkelt. Så Elementary och Awkward får vänta. Pretty little liars ska jag nog inte börja se när den början i januari och Ravenswood såg jag halva avsnittet av sen stängde jag av. Dracula är jag lite sugen på att se men väntar sålänge. HIMYM ska jag egentligen inte ligga efter med men jag tycker att det är så dåligt så resten av sista säsongen får nog vänta där med. Sen har det varit en hel del snack om Charmed på senaste tiden. Det ska kanske komma en spinoff och många seriebloggare har sett/börjat kolla på den. Sen har det varit mycket häxsnack denna hösten så jag såg 3 avsnitt av den häromdagen och tyckte den va rätt bra. Så jag ska försöka hinna se lite på den nu.
 
Det är mycket Real housewives denna veckan, haha. Får se hur mycket jag orkar med men Beverly hills är ett måste. Sleepy hollow är tillbaka med, har fastnat för den.
 
Mitt tvtittande v.43;
 
Betrayal 
Homeland
Keeping up with the Kardashians
Once upon a time
Revege
Solsidan
The good wife 
The real housewives of Atlanta
The walking dead
Witches of east end 
Beauty and the beast
Hart of dixie
Hostages
Sleepy hollow
The blacklist
The real housewives of Beverly hills
The real housewives of Miami 
Agents of S.H.I.E.L.D.
Face off  
New girl
Person of interest 
Sons of Anarchy
The originals 
Arrow   
Revolution 
The tomorrow people 
Grey's anantomy 
Parenthood
Project runway Allstars 
Reign
Scandal
The vampire diaries
White collar
Grimm 

Maraton;

Breaking bad - Blev lite sugen på att se den här i helgen igen men jag hinner inte.
Charmed 
Gilmore gilrs - Nu är jag inne på fjärde säsongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: