kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Scandal S03E07

Kategori: Scandal

 
Oj, vilket avsnitt! Vet knappt vart jag ska börja.
 
Stackars stackars Mellie. Man fick se en tillbaka blick när Fitz pappa våldtog Mellie. Jävla svin. Nu undrar jag såklart om något av Fitz barn är hans pappas. Tycker det är lite äckligt. När Fitz får reda på det kommer han ju spåra ur. För jag tror att han kommer få veta det, annars hade dom inte visat det i tillbaka blicken. 
Jag fick en helt annan bild av Mellie efter detta avsnittet. Att hon var en framgångsrik advokat och att hon oftade allt för Fitz. Men hon blev kallare med åren och jag tror att det var därför deras äktenskap ser ut som det gör idag. Fitz blev kär i Mellie när hon var självständig och hade en egen karriär. Precis som Olivia har nu.
 
Jag tycker Quinn är så otroligt dum. Hur kan hon ens lita på Charlie? Hon vet väl vem han är och hur många han har dödad. Nu äger alltså B316 henne. Om hon inte berättar det för Olivia och hon väljer att hjälpa henne. För det är det ända sättet jag ser att Quinn kan ta sig ur situationen.
 
Sist men inte minst Olivias mamma lever! Har Pappa pope hållt henne gömd alla dessa år? Varför? Varför var det hon som kom av planet? Och varför vet inte Olivia att hennes mamma lever? Många frågor som jag hoppas att jag får svar på snart. Jag hoppas inte hon är galen eller något sådant, men hon var ju inspärrad. Är det Pappa Pope som har spärrat in henne?
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: