kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Devious maids S01E07-08

Kategori: Devious maids

 
Så Rosie fick veta Marisols hemlighet! Först blev hon riktigt sur (förstår det). Men sen förlät hon Marisol vilket var mer än rätt. Så nu hjälper Rosie Marisol genom att städa hemma hos familjen Powell. Dom hittade faktiskt en dvd skiva med Floras namn på i ett kassaskåp i slutet på avsnitt 8. Spännande att det börjar leda någon vart. Jag vill ha löst mordet på Flora innan säsongen är slut så säsong 2 kan handla om någont annat. 
 
Att Genevieve Delatours nya man vill ha Valentinas ägg är lite små creepy tycker jag. Undra om Zoila går med på det? Inte så troligt va? Eller Valentina för den delen. Men hon verkar så snäll så jag vet inte riktigt med henne.
 
Jag tyckte om att se Carmen och Sam tillsammans så var lite ledsen att han stack. Sen var det kul att se Carmen och Odessa bli lite bättre vänner. Hemskt att hon har cancer. Gillade verkligen inte henne innan men nu börjar man förstå vart hon kommer ifrån och då blir det genast lättare att tycker om henne.
 
Oliva Rice är riktigt knäpp. Man går inte in in i sin exmans hus och börjar laga mat till honom. Hennes roll påminner mycket om den hon hade i Desperate Housewives. Galen gammal ex-fru!
 
Känns som man kommer framåt med mordet och det är bra! Minns inte så mycket mer om vad som hände nu. Det var ett tag sen jag såg avsnitten. Tror jag fick med det viktigaste.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: