kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Dexter S08E06

Kategori: Dexter

Detta inlägget kom lite väl sent men så blir det ibland.
 
 
Det stora i detta avnittet var ju att Dexter ska börja lära killen (som jag som vanligt inte kommer ihåg namnet på) the code. Undra hur det kommer gå? Jag vet inte om jag tycker om det eller inte. Kan inte bestämma mig. Det kommer säkert sluta med att Dexter dödar honom ändå. 
 
Så Debs boss har en liten crush på henne. Det har jag fattat ett tag och om inte Deb och Quinn blir ihop igen så skulle jag kunna tänka mig Deb med honom. Han verkar vara en bra kille!
 
Sen tyckte jag faktiskt synd om Quinn att inte Batista befordrade honom.
 
Hur awkward var det inte på Dexter och Cassys dejt!? Skämdes ihjäl. Fattar att hon tog med sig en annan dejt sen!
 
Och slutet! Hannah is back! Jag visste inte ens att hon var ute ur fängelset? Får se vad som händer med det då. Dexter kanske mördar henne också!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: