kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Dexter S08E07

Kategori: Dexter

 
Hannah is back! Jag gillade Hannah som fan förra säsongen och tyckte om att Dexter hade hittat någon. Det jag inte gillar med henne är att hon förgiftar Deb! Nu för andra gången också. Jag fattar att Deb inte litar på Dexter för hon vet hur han blir runt henne. Så undra vad Debra kommer göra åt saken? Om hon lämnar in henne till polisen kan ju Hannah sätta dit Dexter. Döda henne tror jag inte Deb gör, men man vet ju aldrig. Men som sagt, om Dexter ska va med någon så ska det va Hannah (Rita förblir dock bäst..)
 
Jag stör mig som fan på Zack? som jag tror han heter. Det kommer bara bli trubbel för Dexter om han ska hålla ordning på honom också. Polisen kommer ju se kopplingar mellan morden om han bara ska döda och lämna kropparna efter sig. Att Zack mördade Cassy kände jag på mig redan när jag såg promon till detta avsnittet förra veckan. Och sen borde väl inte bara Dexter va ansvarig för Zack? Dr.Vogel borde väl också vara det. Jag tror att det kommer sluta med att Dexter dödar Zack. Känns nästan lika bra. 
 
Jag gillar Debs chef. Kan tänka mig dom tillsammans faktiskt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: