kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Dexter S08E09

Kategori: Dexter

 
Jag kände på mig att det var något skumt med Cassys pojkvän! Det visade sig att det var Dr.Vogels son!!! Det hade jag inte räknat med. Hon har aldrig nämt att hon hade barn. Hon trodde båda var döda men nu visade det sig att Daniel som han heter lever. Det som skrämmer mig lite är att hon ljög för Dexter att han var hemma hos henne. Att inte Dexter själv fattade att han var där. Nu kommer Dr.Vogel göra allt för att skydda Daniel från Dexter och jag fattar såklart att man vill skydda sin son men jag tror att han är ett STORT hot för Dexter och hans familj. Det får inte hända dom något! Inte nu i sista säsongen. 
 
Det där med att Dexter, Hanna och Harrison ska flytta till Argentina tycker jag låter jätte bra. Då slutar det lyckligt för dom. Tyvärr tror jag inte att det kommer bli så. 
 
Deb och Quinn kysstes i detta avsnittet eller Quinn kysste Deb. Tror nog att dom kan bli tillsammans innan serien tar slut. Tycker synd om Jamie bara. Hon är så snäll och förtjänar inte att Quinn är otrogen mot henne.
 
Det är sjukt spännande nu och känns jätte jobbigt att det bara är 3 avsnitt kvar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: