kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Graceland S01E08

Kategori: Graceland

 
Briggs, alltså han gör mig galen! Man fick ju reda på i förra avsnittet att han är knarklangare. Okej tänkte jag, det var ju inte så bra att han är det men det kan jag väl leva med. Men efter veckans avsnitt är jag riktigt frustrerad! Jag fattar att han måste rädda sitt eget skinn! Men att brotta ner Mike och göra honom medvetslös var förjävligt. Tycker också det var hemskt när han iprincip tvingade Mike att vara kvar och se tortyren. Tänker han inte alls på dom andra? Det verkar inte så. Jag hade sakta men säkert börjat gilla Briggs men det har gått väldigt snabbt att inte gör det längre! Och hur länge tror han att han kan hålla på såhär?
 
Jag tycker Mike och hans tjej är så söta. Hoppas det löser sig mellan dom!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: