kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Graceland S01E09

Kategori: Graceland

 
Svårt att skriva om Graceland denna veckan för det händer så mycket hela tiden. Det är riktigt spännande nu och serien har växt på mig dom senaste veckorna. 
 
Jag är fortfarande arg på Briggs och det blir inte bättre när han håller på som han gör. Nu "råkade" han skjuta FBI-killen i slutet, smart. Dumt av FBI-killen att gå fram till honom klädd sådär också. Sen vet jag inte om jag fattade allting rätt. FBI tror att Briggs ligger bakom en brand på 4 andra agenter? Det blir kanske lättare att förstå i nästa avsnitt.
 
Charlie är på hugget nu! Gillar det. Hon ät ju smartare än dom flesta andra i huset just nu!
 
Sen berättade Mike för Paige att han är på Graceland för att undersöka Briggs. Hoppas inte hon berättar det nu bara. Jag har läst lite och vissa hejar på Mike och Paige. Har inte tänkt på det innan men det hade jag nog kunnat tänka mig. Serien behöver lite kärlek, haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: