kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Mistresses S01E10

Kategori: Mistresses

 
Såg nu att jag hade glömt att skriva om avsnitt 9. Det är sånt som händer ibland. Mistresses har ju haft 1 månadsuppehåll. Jag kan väl säg att det inte gjorde mig så mycket. Inte den bästa serien precis, men denna veckan var det rätt tomt så den kom perfekt. 
 
Jag tycker synd om April. Vet inte vad jag skulle gjort i hennes situation. Ska hon berätta för sitt barn eller inte? Jag tror flickan (minns inte hennes namn) kommer få trauma efter det. "Du förresten, din pappa lever. Han fejkade sin död för han ville bo med sin älskarinna och hennes barn". Nja. Men samtidigt har hon rätt att veta att hennes pappa lever. Inte för att han verkar vara den bästa pappan, men ändå. 
 
Karen! Vad håller du på med!? Sam är typ halva din ålder och så ligger du med honom. Han har redan stalker varning. Tror det kommer bli konsekvenser av det. Han kanske lurar henne med att han ska hjälpa henne? Han borde ju vara sårad för att hon låg med hans pappa.
 
Jag gillar faktiskt Savi med Dominic. Men med hennes man också. Tror att barnet är Harrys, känns så.
 
Och Joshs boss vill så ha henne. Inte bra för jag gillar Alex!
 
Det är bara kill/tjej/drama i den här serien! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: