kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Mitt höstschema

Kategori: Allmänt

Det var på tiden att jag kollade igenom mitt höstschema. Och det är samma sak varje höst. Hur ska jag hinna med allt det här? Men sen brukar jag få det att gå ihop. Jag kanske kollar på helgen det som jag inte hunnit se under veckan. Söndagen är ju en perfekt titta ikapp dag. Sen är jag alltid optimistisk med nya serier. Men det blir alltid att jag tar bort hur många som helst som inte är bra. Jag har skrivit dom nya serierna jag tänkt kolla in under dom gamla.
 
Måndag
Downton abbey, Homeland, Once upon a time, Revenge, The good wife, The walking dead
Betrayal, Witches of east end
 
Tisdag
Beauty and the beast, Bones, Hart of dixie, How i met your mother
Almost human, Sleepy hollow, The blacklist, The hostages
 
Onsdag
New girl, Sons of anarchy, Person of interest 
Brooklyn nine-nine, Marvel's Agents of SHIELD
 
Torsdag
Arrow, Modern family, Nashville, Revolution
The tomorrow people
 
Fredag
Elementary, Grey's anatomy, Parenthood, Scandal, The vampire diaries, White collar
Once upon a time in Wonderland, Reign, The originals
 
Lördag
Grimm
Dracula
 
Söndag
Atlantis
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: