kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E08

Kategori: Pretty little liars

 
Jag tog en internet fri dag idag för det har varit så varmt ute. Har legat på stranden och badat hela dagen. Nu börjar det svalka lite, men det är fortfarande 26 grader ute! Aja, jag såg PLL igårkväll iallafall och det var ett bra avsnitt.
 
 
 
Tänkte hela avsnittet att Hanna inte kommer erkänna mordet. Det kommer komma någonting ivägen. Eller jag hoppades på det men jag hade inte förväntat mig att Mona skulle erkänna mordet! Blev helt chockad! Undra varför hon gjorde det? Jag kan tänka mig att hon gjorde det för att hon är rädd för A. A kommer ju inte åt henne i fängelset så där är hon trygg. Tror inte hon gjorde det för Hannas skull. Då hade hon inte hjälpt A i första taget om hon bryr sig så mycket om henne. Och hon skulle aldrig erkänna mordet om hon faktiskt hade mördat honom. Fast som sagt, man vet aldrig med PLL.
 
Jag kommer knappt ihåg vad som hände i resten av avsnittet pga slutet, haha. Men Aria och Mike bryr jag mig inte så mycket om. Tycker synd om Emily och hon är ju dum om hon inte åker iväg. Sen kommer jag sakna Caleb när han drar till Ravenswood. Hur kommer dom göra med han och Hanna?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: