kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E09-10

Kategori: Pretty little liars

Jag kom efter förra veckan med PLL. Anledningen är egentligen att jag inte tycker det är så bra längre. Jag funderar på att lägga ner serien när säsong 4 är slut. Jag började kolla på PLL när säsong 1 och halva säsong 2 redan hade kommit. Så jag streck såg alltihop för det var så bra. Men sedan dess när jag började kolla varje vecka är det inte lika intressant/bra längre. Serien har ju blivit sämre men jag kanske ska streck se den sen istället? Vi får se hur det blir. Är så dålig på att sluta titta på serier.
 
 
Ted betalade borgen på Hannas mamma. Jag fick en idé om att Ted kanske mördade Wilden för att skydda Ashley och Hanna. Han kanske är så besatt av Ashley att han skulle göra allt för henne och följde efter henne den kvällen och sen mördade han Wilden. Vem skulle misstänka en präst? I vilket fall som helst är det skönt att Ashley är ute ur fängelset. Nu hängde jag inte med i slutet på avsnitt 10 men har hon ingen advokat nu? Och vad får det för konsekvenser? Dumt av Spencers mamma att gå och se Mona. Hon är ju förtusan Ashleys advokat. Jag förstår väl varför hon gjorde det, skydda Specner men ändå.
 
Jag visste redan att det var Jenna som var i sjön. Så är det ju när man är sen med att se. Jag fattar inte vad hennes deal med Shawna är? Är dom ett par?
 
Tyckte synd om Emily som fick stanna i Alisons mammas hus. Lite creepy. Och när redcoat var i huset? Det var rätt läbbigt! Men är red coat Cece Drake? Är alla överens om det? Och är red coat A? Jag är lite förvirrad :P
 
Synd om Ezra som inte visade sig vara Malkums pappa efter allt som har hänt. När han fick tårar i ögonen stackarn, tyckte synd om honom då. Allt detta är säkert för att det ska lösa sig i framtiden mellan han och Arya. Som jag by the way gillar med sin nya kille! Hoppas inte han visar sig va skum nu. Han var ju trotts allt på samma fest när Jenna trilla i vattnet!
 
Vad har jag glömt? Jo, Wren. Jag fattade i säsong 3 att han var skum och involverad på något sätt. Nu fick man det bekräftat iallafall. Undra hur mycket han har gjort?
 
Jag gillade Caleb i detta asvnittet. Han sa bra saker till Hanna!
 
Nu skulle jag vilja veta av er:
Vem tror ni är A och Red coat? Samma person?
Och tycker ni fortfarande att serien är bra?
 
Hade varit kul om ni som ser på PLL ville svara :) Alltid kul att läsa!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: