kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E11

Kategori: Pretty little liars

 
Aria och Ezra är mycket mer intressanta nu när dom har gjort slut. Nu vill jag ha dom tillsammans igen! Tyckte det var fint av Aria att gå hem till Ezra och prata med honom efter dansen. Varför ska dom inte kunna va vänner trotts att dom gjort slut? Men varför stod Cece utanför dörren och spionerade? Ska hon ge bilder eller nått till Jake nu? Jag gillar även Jake, men han är säkert skum för det är ALLA i PLL. 
 
Hur kunde dom inte få tag på red coat i bilen? Blir så frustrerad!
 
Han Travis som Hanna pratade med är säkert också skum. Hoppas inte det för börjar bli lite trött på allt med Hannas mamma. Undra om han är Calebs ersättare? Hannas nya loverboy. Han har varit med i något annat jag har sett men minns inte vad. Blir galen på sånt!
 
Tyckte synd om Toby när han fick reda på att Specner hade berättat för tjejerna. Dom pressade verkligen henne på information. Tycker det är löjligt att man ska välja mellan pojkvän och ens vänner. 
 
Emily och Paige kan jag inte bry mig mindre om. Varför kan hon aldrig få en intressant tjej?
 
Undra om red coat och A är samma person? Det är det säkert inte så dom avslöjar kanske nästa vecka vem red coat är och så kommer hen säkert inte ha någonting att göra med A. Bara för att dra ut på det ännu mer.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: