kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E12

Kategori: Pretty little liars

Sommarfinal i Pretty little liars som kommer tillbaka med ett hallowenavsnitt i oktober sen kommer den tillbaka som vanligt i januari.
 
 
Jag förstod i mitten av avsnittet att det skulle va Ezra som blev den nya A. Jag har läst några som har trott att Ezra har varit A rätt länge men jag vet inte. Man vet aldrig med PLL om det är som det verkar. Tjejerna fick aldrig se Ezra som A. När han kom till A's lägenhet kan det lika gärna ha varit för att han var orolig för Aria och följde efter dom dit och han blev förbannad när han väl såg allting i lägenheten för han förstod att A var tillbaka. Man fick aldrig se Ezra ta på sig den där dräkten i slutet på avsnittet. Såhär gjorde dom ju med både Toby och Spencer. Så tills jag har fått det svart på vitt eller vad man ska säga är jag inte övertygad. Sen om han faktiskt är A undrar jag varför dom visar det redan? Det känns lite som dom bara valde Ezra nu i efterhand. Att det inte var planerat från början.
 
Enligt tanten så lever Alli. Det har dom ju hintat med sen slutet på säsong 3. Samma sak här, tills jag får se henne stå framför tjejerna livs levande så tror jag på att hon lever. Att det var tanten som hjälpte Alli upp från marken kom dom säkert på när det blev klart att Ravenswood skulle bli en spinoff. 
 
Jag fattar inte hur dom ska få Caleb att dra från Hanna. Vad kommer hända? Eller är dom fortfarande tillsammans när han lämnar serien?
 
Skönt att Hannas mamma blev fri från alla anklagelserna.
 
Nu fick vi faktiskt se att Cece var Redcoat. Men jag hade gärna sett att vi skulle fått lite svar runt hela Redcoat grejen. Dom avslutar aldrig grejer känns det som. Det kommer bara upp nytt hela tiden.
 
Alla tyckte detta avsnittet var jätte bra och det var bra för att vara Pretty little liars men jätte bra, nja. Känns rätt skönt med en paus för min del.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: