kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E03

Kategori: Suits

Suits levererar som vanligt ett riktigt bra avsnitt! Nu var det några dagar sen jag såg det men ska försöka skriva ändå!
 
 
Dom fortsätter fallet med Ava. Nu blev hon gripen för 3 mord. Harvey och Mike löste det såklart i slutet. Det jag funderar på är varför dom har haft samma fall i 3 avsnitt? Det brukar vara ett fall i varje avsnitt som dom löser i slutet. Inte för att det har gjort mig någonting för jag gillar att se Michelle Fairley på tv igen. Får se om det blir ett nytt fall nästa vecka! 
 
Nu när Harvey löste fallet med Ava så borde han få ta över firman från Jessica. Jag förstår inte riktigt hur det ska gå till. Bestämmer Edward Darby det? Jag har fattat det som att han och Jessica har lika stor makt men det kan inte vara så. Ska bli intressant att se i nästa avsnitt vad som händer!
 
Jag gillade att Harvey försvarade Mike inför Katarina. Hon är en jäkla bitch rent ut sagt! Sen gillar jag inte skådespelerskan som spelar Katarina för hon har spelat sådana roller innan som man inte har gillat så det sitter i. För mig är hon redan galen för hon har spelat galen både i One tree hill och PLL. 
 
Och den brittiska Harvey. Undra om Harvey blir sotis nu när Donna kommer gå ut med honom. Hoppas hoppas, haha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: