kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E04

Kategori: Suits

 
Suits fortsätter att leverera bra avsnitt efter bra avsnitt! Denna säsongen är lite mer speciell för det är bara ett fall dom jobbar med.
 
Bara inledningen på avsnittet fick mig att skratta, Louis såklart! Men nu börjar han jobba emot Harvey igen och ja. Har dubbla känslor om det. Han är så snäll och bra när han hjälper till. Men samtidigt har Harvey och Louis alltid hållt på att bråka/göra som dom själva vill så det hör till lite. 
 
Katrina blev lite bättre i detta avsnittet. Hoppas hon kan bli lite snällare hon också. Sen Jessica tålde jag inte! Måste hon ha all makt HELA tiden? Hon har ju själv satt sig i den situationen precis som Harvey sa. Och nu fick jag också veta att Jessica äger 49% och Darby 51%. Hoppas bara att allting löser sig mellan Harvey och Darby nu trotts att Ava förlorade sitt företag. Det var ju inte Harveys fel och det vet ju Darby så.
 
Det är kul att Rachel och Donna har blivit kompisar! Sen hoppas jag på Donna och britten men mest för att Harvey kanske kan få upp ögonen för Donna och fatta vad hon gör för honom hela tiden. 
 

Kommentarer

  • sofia - En blogg om tv-serier säger:

    Jag har ett avsnitt kvar av säsong 1 och älskar suits, den är underbar

    Svar: Eller hur! Den är så snyggt gjord med! Humorn, musiken, skådespelarna! Älskar den! Är nästan lite avis på dig som har 1 1/2 säsong kvar ;)
    Amanda Arvidsson

    2013-08-10 | 21:24:25
    Bloggadress: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här: