kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E05

Kategori: Suits

 
Bra att Donna berättade för Harvey om Stehpen. Jag trodde iförsäg att Harvey skulle reagera lite annerlunda. Men det är klart, han har inte rätt att säga till henne vem hon ska dejta. Jag vill ju ha Donna och Harvey tillsammans men samtidigt vad händer då med serien? Deras jobb/vänskapsrelation som jag älskar kommer inte bli densamma. Så jag är lite kluven i det där. Har lite svårt för Stehpen med. Han är för arrogant för min smak. Nästa vecka är det ett tillbakablick avsnitt så man får se hur Donna och Harvey träffades. Ska bli riktigt kul att se!
 
Mike och Rachel tyckte tillochmed jag var lite jobbiga i detta avsnittet. Deras relation tar över mer och mer. Undra om Rachel kommer in på Stanford och om hon åker?
 
Haha, Louis och den där andra snubben. Dom är så roliga, eller Louis är såklart bäst. När han tog upp katten!
 
Stör mig fortfarande på Jessica. Nu när hon märker att hon inte kan bestämma lika mycket längre förväntar hon sig bara att Harvey ska förlåta henne. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: