kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E06

Kategori: Suits

 
Tillbakablick avsnitt! Sånt går alltid hem hos mig. Nu fick man veta varför Harvey började jobba hos Jessica och att Mike faktiskt hade kommit in på Harvard om det inte hade varit för den där jävla Trevor. Och Harvey och Donna hade ihop det, bara för en natt men ändå! Nu förstår man helt plötsligt deras relation bättre. Det var bra att Harvey erkände att det störde honom med Stephen för det gjorde det uppenbarligen. Jag skrev nog det efter förra avsnittet att jag vill ha Harvey och Donna som ett par men ändå inte. För jag älskar deras relation som dom har nu! Jag gillade även att Harvey lämnade Cameron Dennis och inte följde i hans fotspår genom att fuska sig fram.
 
Mike och Rachel var inte så störande. Kan va för att dom knappt va med, haha. Nej men jag gillar dom två. Men tycker dom har tagit lite för mycket fokus på senaste tiden.
 
Stehpen gillar jag bara mindre och mindre. Vad fan vill han?! Det är frågan. 
 
Och Harvey berättade för Jessica att han hade tänkt gå bakom ryggen på henne. Det jag inte har förstått är att får Harvey Jessicas jobb? Eller blir dom lika partner? Har lika mycket chefsposition? Ibland med sådana här serier som är lite krångliga med fall och advokatsnack hänger inte jag med hela tiden. Har ingen text heller men det brukar oftast funka ändå.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: