kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E07

Kategori: Suits

 
Jag ska börja med det jag tyckte var dåligt i veckans avsnitt. Louis, katten, Rachel och Nigel fejk-rättegång. Allt för att Louis ville ha vårdnaden om Nigels katt. Louis och Rachel vann och Loius vann katten men då erbjöd Nigel istället Louis gamla jobb tillbaks (som Nigel har nu)  mot sin katt. Det fick såklart Louis med på så nu har han äntligen sina associates (tror jag det heter, vet inte vad det heter på svenska) tillbaks. Men hela grejen med en fejkrättegång över en katt var alldeles för mycket. Skärpning!
 
Men att Stephen är mördaren hade jag ALDRIG kunnat lista ut. Visst trodde att han gjorde allt för att vinna men inte mörda folk. Eller han mördade dom väl inte själv men han beställde morden. Hemskt. Stackars Donna, tur att hon är stark. Och bra att Harvey smällde till honom i slutet han förtjänade fan så mycket mer! USCH!
 
Bra att Jessica och Harvey är vänner igen. Då är allting som det ska vara. Även fast jag hade tyckt det var varit kul om man hade fått se Harvey som Jessicas boss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: