kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Teen wolf S03E10-11

Kategori: Teen wolf

 
Jag hann inte med Teen wolf förra veckan för jag prioriterade The killing istället. Ni vet att jag har varit upp och ner med Teen wolf, ibland bra ibland är det bara rörigt. Jag gillade båda avsnitten iallafall så var ju skönt!
 
Nu när jag ska skriva om båda avsnitten har jag typ glömt vad som hände i det första jag såg. Men Scott gick med i alhpa gänget för att rädda hans mamma som Jennifer tog. Jag förstår varför han gjorde det. Nu vet jag inte vad han är med i längre för efter dagens avsnitt så var han ju med dom andra. Jag tycker inte Scott känns som en alpha än. Inte redo riktigt. 
 
Nu har Jennifer Allisons pappa också. Han gav iförsäg upp sig frivilligt men det var väl för att rädda Allison. Undra vad hon ska med alla föräldrarna? Bara offra dom? På slutet offrade sig Scott, Allison och Styles för att rädda sina föräldrar. Alltså fy vad hemskt det måste va att trycka ner någon man älskar så under vattnet som dom andra fick göra. Man vet att man dödar dom, även om det bara är i några minuter. Där fick man ju det bekräftat att det är något mellan Allison och Isac också!
 
Slutade Derek va alpha nu för att rädda Cora? Hans ögon ändrade ju färg?
 
Sist men inte minns kyssen mellan Styles och Lydia. Söta! Tyckte hela scenen efter var rätt rolig. Kände nästan Styles panikattack innan kyssen!
 
Sommarfinal nästa vecka då sen är det upphåll till januari!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: