kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Teen wolf S03E12

Kategori: Teen wolf

 
Sista avsnittet för sommaren av Teen wolf. Återkommer i januari för andra halvan av säsong 3. Jag tyckte det kändes som en säsongsfinal och inte bara en paus. 
 
Det hände sjukt mycket! Men i det stora hela dog Jennifer. Peter dödade henne på slutet. Man har ju varit lite fundersam om man kan lita på Peter och det verkar inte va fallet. Undra om han hade som baktanke att bli alpha när Derek hjälpte sin syster för då visste han att Derek skulle sluta va alpha. Och nu kan han alltså ta Scotts krafter? 
 
Alla föräldrarna klarade sig och det var väl rätt så väntat. Deucalion fick sin syn tillbaka.
 
Jag är glad att tvillingarna klarade sig och är på den goda sidan nu. Gillar dom! Men jag fattar inte varför Lydia och Styles skulle kyssas i förra avsnittet och nu är hon med en av tvillingarna. Nu får dom bestämma sig!
 
Tror ni Derek stack för gott? Hoppas inte det! Han är en favorit för mig!
 
Det gör inte mig något att Teen wolf går på paus nu. Hade inte sett den om den hade gått i höst så det är bra att den har uppehåll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: