kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The Fosters S01E10

Kategori: The fosters

 
Åh så bra detta avsnittet var. Jag både skrattade och grät. Stef och Lena gifte sig, det var jätte fint. Först tänkte jag att Stef fan fick skärpa sig lite. Men när hon pratade med sin pappa så förstod man ju varför hon hade varit sån. 
 
Wyett ska flytta. Buhu jag som tycker så mycket om honom. Det är nästan, men bara nästan att jag shippar han och Callie tillsammans. Detta kommer låta jätte konstigt men jag älskar Wyetts röst, haha. Eller skådespelarens röst blir det väl. Den är behaglig att lyssna på. Om inte han är med mer kommer jag verkligen att sakna honom.
 
Brandon och Callie kysstes ÄNTLIGEN! WOHO! Och det var så fint :) Fick tårar i ögonen. Såklart så kom någon på dom, i detta fallet Jude. Han beskyller Callie att vara självisk men det tycker jag inte stämmer. Vafan dom fick lämna deras förra fosterhem för att Liam våldtog Callie, sen när är det själviskt? Jag vet inte om Jude vet vad Liam gjorde med henne. Sen direkt när hon kom ut ifrån ungdomsanstallten letade hon upp Jude och tog med honom till Lena och Stef. Sen förstår jag om han är rädd att dom inte ska vilja ha kvar dom om det kommer ut.
 
Stef och Lena bestämmde sig för att adoptera Jude och Callie. Har sett diskutioner om att det skulle va fel om Calli och Brandon blir ihop pga av att dom blir syskon. Men dom har inga som helst blodsband och dom har inte växt upp tillsammans så jag ser inte problemet egentligen. Dom är inte syskon mer än på papper. Jag tycker att det är lite löjligt att dom inte ska kunna vara tillsammans pga av det. Jag har själv styvsyskon och jag skulle aldrig bli kär i min (styv)storebror för vi känns som syskon och har växt upp med varandra sen vi var små. Men det har inte Callie och Brandon därför ser jag inget fel i det.
 
Jag tycker synd om Jesus och Lexi. Om Lexi åker kommer hon inte tillbaka det sa hennes föräldrar. Jag gillar Lexi så jag hoppas hon inte försvinner från serien helt. 
 
I slutet så stack Callie. Nu tyckte jag att hon var självisk fast ändå inte. Hon stack ju för Judes skull så han fick en bra familj att stanna hos. Bra att hon gick till Wyett<3 och inte liftade med något freak. Hon kanske tillochmed kan bo hon Wyett ett tag?
Jag hoppas verkligen att Wyeet kommer tillbaka! En av mina favoriter!
 
Kommer sakna The Fosters jätte mycket. 
 
Sen till något helt annat. Jag har haft migrän i måndags och igår så jag har bloggat lite sämre än jag brukar. Har också kollat mindre på tv. Så har fortfarande inte sett Dexter eller True blood. Men jag ska skriva om avsnitten så fort jag har sett dom.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: