kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

True blood S06E08

Kategori: True blood

 
 
Det är så många storylines alltid i True blood. Kommer ihåg i säsong 1 när det iprincip bara var en. Nu börjar storylinesen iallafall gå ihop med varandra. Nästan alla vampyrerna är på fängelset. Jag tycker Jessica och killen är så söta ihop. Hoppas han klarar sig. Har knappt sett ett gulligt vampyrpar under hela seriens gång. Jag vill att alla ska klara sig ifrån solen. Eller jag hoppas att hon som Jason har blivit utsatt för dör. Jag vill att Steve ska klara sig, han är lite små rolig imellanåt. 
 
Så Sookie bestämde sig för att gifta sig med Warlow och bli vampyr. Kanske på tiden att hon blir vampyr. Vet faktiskt inte hur jag känner för det. 
 
Jag blev irriterad på Sookie när hon kom springade till Sam. Trodde hon på allvar att han bara skulle släppa allt och bli ihop med henne? Haha, vad ska man säga? Men att hon var gravid, hans nya tjej, det kom som en chock. 
 
Tycker så synd om Arlene. Har alltid gillat henne och Terry så det känns lite tråkigt. 
 
Eric måste ju ha kommit åt Warlow i slutet, men han dog väl inte? Eller?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: