kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

True blood S06E09

Kategori: True blood

 
Eric räddade alla vampyrerna från vampcamp. Vilket var bra. Nu tror jag bara att det kommer bli typ krig. Vampyrerna kommer väl vilja hämnas på människorna eller nått. Eller bara dricka fe-blod? 
Sen förstod jag inte slutet när Eric flög upp i luften. Vad gjorde han? 
 
Begravningen var fin, saknar Terry lite. Arlene och Terry och deras familj var nästan det ända normala som serien har kvar. Kommer sakna det!
 
Sen måste bara säga att jag hatade polischef Andy först men jag gillar honom nu! Han är snäll mot sin dotter och hans historia på begravningen va fin!
 

Kommentarer

  • S A N N A säger:

    jag tycker också att Andy har blivit bättre sen han fick sina döttrar!

    Svar: Jag gillade inte alls när han fick dom i förra säsongen men det har blivit mycket bättre än jag trodde!
    Amanda Arvidsson

    2013-08-13 | 20:36:50
    Bloggadress: http://seriebruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: