kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

True blood S06E10

Kategori: True blood

Detta var alltså säsongsfinalen. Vart ska jag börja? Min första reaktion efter att ha sett avsnittet va VAFAN!? Haha. Men nu har jag smällt det lite så nu känns det bättre. 
 
 
Måste ju börja med Alexander Skarsgård. Jag tyckte scenen var rätt rolig. Han satt i Åre och sola med en svensk bok, helt naken! Men sen började han brinna...! Jag hoppas att han inte är död. Han gick inte upp i rök eller nått så man kan ju hoppas. Hela serien kommer bli sämre om han försvinner.
 
Warlow blev ond på typ 2 sekunder. Lite trist ändå. Han dog väldigt fort och det gjorde mig inget. Om han skulle va ond så kunde han lika gärna dö.
 
Sen hoppar dom fram 6 månader i tiden. Jag gillade det inte först men jag tror att det kan göra nästa säsong rätt intressant. Sookie och Alcide var ett par. Jag har inte gillat Alcide alls denna säsongen men har alltid gjort det förr. Så om han är snäll och som vanligt nu kan jag tänka mig att Alcide och Sookie är ett blir par. 
 
Bill hade blivit snäll och som vanligt igen. Sam hade blivit borgmästare? Hur hände det? Och nu har Hepatitis V spridit sig. Man fattar ju att vampyrerna på slutet inte kommer döda alla. Men det var ändå ett spännade slut!
 
Allt som allt var det ett rätt konstigt avsnitt!
 
Nu vet jag om Eric överlevde eller inte men det skriver jag inte här så det får ni ta reda på själva om ni vill veta. Finns en stor intervju på tvline.com om säsongsavslutningen som ni kan läsa här; http://tvline.com/2013/08/20/alexander-skarsgard-leaving-true-blood-eric-death-nude/
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: