kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Twisted S01E08

Kategori: Twisted

 
 
Läskigt avsnitt! Dom där maskerna tyckte jag var riktigt obehagliga. Är bara rädd för att det blir för likt Pretty little liars med maskerna och om dom ska börja filma som någon gjorde i slutet. Undra vem det var? Laceys pojkvän? Eller han som Jo gick ut med? Appropå han som Jo gick ut med så visade han sig ligga bakom alla läskiga grejer som hände i avsnittet. Bara för att han skulle få en bra dokumäntär, creap. 
 
Jag blir mer kär i Ricco för varje avsnitt som går. Så gullig! Han och Jo kan väl bli ihop under resten av säsongen? Tycker dom är så söta ihop. 
 
Danny och Lacey, jag vet inte vad jag tycker. Tycker bättre om Lacey än jag gjorde innan men samtidigt så tycker jag hon är så elak mot Danny när hon vill hålla deras relation hemlig. Tycker verkligen dom ska berätta det för Jo. Då kanske Jo kan gå vidare också! Nu får hon säkert reda på det av den där filmen som någon spelade in!
 
Och slutet! Karen erkände mordet på Regina. Tror inte det var hon. Hon gör det för att skydda Danny. Eller för att skydda Dannys pappa. Karen kanske vet att han lever? Eller så fattade hon något när Danny började prata om pappan. Först trodde jag hon skulle skylla allt på Danny. Bra att hon inte gjorde det!
 
Nästa vecka är det sommarfinal. Bra att det kommer fler avsnitt! Serien är för bra för att läggas ner!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: