kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Twisted S01E11

Kategori: Twisted

 
Så Vicrum lever! Det kom inte som en chock, listade ut det för ett tag sen. Men att det var Tess som visste om det och ringde honom kom som en chock. Vad har dom för relation till varandra? Hade dom en affär ihop? Jag tror inte Tess har något att göra med mordet på Regina. Eller kanske. Det kanske är därför hon har varit så snäll mot Danny och Karen för att hon har skuldkänslor och om Tess och Vicrum nu hade en affär kanske hon gjorde det för att hjälpa Vickrum. Äsch, jag bara spånar iväg som vanligt.
 
Sen fick vi veta att den där polisen var med Regina i bilen när hon blev riven. Så det är något skumt med polisen. Mord vapnet dök ju inte upp av sig själv så hon har väl lagt dit det innan dom sökte igenom sjön för andra gången. Känns även som borgmästaren är inblandet iochmed att det var han som satte in den kvinnliga polisen i första taget.
 
Sen allt kärleksdrama, gäsp!
Rico och Tyler berättar för Jo att dom är kära i henne.
Jo berättar för Danny att hon är kär i honom.
Danny berätta för Jo att han är kär i Lacey.
Haha, snacka om rörigt.
 
Men jag tyckte det var bra att Jo och Danny var ärliga mot varandra. Jo's reaktion på det var bara dum. Hon sprang och hoppade i säng med Tyler som hon knappt känner. Inte för att jag har något emot Tyler förutom att han är alldeles för cheasy. Men jag tror att hon kommer ångra sig i efterhand. Hon såg bara ledsen ut efteråt. Sen berättar Rico för henne att han älskar henne och ger henne en kyss. Inte bra. Tyckte att han kunde väntat med det iallafall tills hon har kommit över Danny helt och kanske har lagt Tyler åt sidan. För jag shippar Rico och Jo. Så söta ihop!
 
Att Danny stack på slutet var dumt men samtidigt vad fan skulle han gjort? Det var inte han! 
 
Längtar redan till januari för mer! 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vicram*

    2013-09-08 | 23:22:30

Kommentera inlägget här: