kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 32

Kategori: Allmänt

Denna veckan är det sista avsnittet av både Twisted och The fosters. Kommer sakna dom! Men vad jag har läst kommer dom tillbaks i januari och visar resten av säsong 1!
 
Mitt tvtittande v.32;
 
Dexter
True blood
Devious maids
The white queen - Ligger fortfarande efter...
Keeping up with the Kardashians - Ligger efter
The real housewives of New jersey 
The fosters 
Teen wolf
Under the dome - Har inte sett något alls. Läst så mycket olika saker om serien. Ibland blir jag sugen att se, ibland inte. Men jag hatar den bilden på killen och hunden som står på var sin sida om bubblan. Den fick mig att inte vilja kolla alls :P
Pretty little liars
Twisted
Suits
The bridge
Graceland
Project runway - Fortfarande inte tagit tag i avsnitten. Skärpning!
 
Maraton;
 
Gilmore gilrs - Det går sakta men säkert framåt. Är på säsong 2 fortfarande.
The killing - Är på säsong 2 nu!
 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Du har bra en bra smak på serier! :D

    Svar: Åh, tack :) Du med såg jag!
    Amanda Arvidsson

    2013-08-07 | 08:46:09
    Bloggadress: http://seriefreak.blogg.se

Kommentera inlägget här: