kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 33

Kategori: Devious maids

Jag har kommit lite efter i några serier för jag har inte kunnat sluta kolla på The killing. Såg klart säsong 2 igårkväll så ska börja på säsong 3 ikväll tror jag. Eller jag måste se Dexter först. Pretty little liars och Teen wolf kommer mina tankar om när jag har hunnit se dom. Devious maids har jag sett men inte hunnit skriva om. Det är mycket reality serier nu. Jag känner inte alltid för att se på det. Måste va på ett speciellt humör för att kolla.  Annars ser veckan ut såhär:
 
Mitt tvtittande v.33;
 
Dexter
True blood
Devious maids
The white queen - Nu har jag så många avsnitt att se så jag funderar på att lägga denna på hyllan tills vidare.
Keeping up with the Kardashians 
The real housewives of New jersey 
The real housewives of Miami - Säsong 3 börjar imorgon!  
Teen wolf - Inte hunnit se förra veckan än
Pretty little liars - Inte hunnit se förra veckans avsnitt här heller
Face off - Säsong 5 börjar på onsdag! Får se om jag kollar på det eller om jag kollar någon annan gång.
Twisted - Väldigt glad att säsongen inte var slut som jag trodde :)
Suits 
The bridge - Tycker att den här serien är sådär. Inte kommit in i den ordentligt tror jag.
Graceland
Project runway - Har inte sett förra veckans avsnitt men annars är jag ikapp. Rolig säsong än så länge!
 
Maraton;
 
Gilmore gilrs - Det går sakta men säkert framåt. Är på säsong 2 fortfarande.
The killing - Ska börja på säsong 3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: