kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Vecka 34

Kategori: Allmänt

Det börjar inget nytt denna veckan. Mistresses är tillbaka från nästan 1 månads paus och Twisted har paus denna veckan. 
 
Mitt tvtittande v.33;
 
Dexter
True blood - Säsongsavslutning
Devious maids
Keeping up with the Kardashians 
The real housewives of New jersey 
The real housewives of Miami 
Teen wolf - Sommarfinal
Mistresses
Pretty little liars 
Face off - Säsong 5 började bra!
Suits 
The bridge 
Graceland
Project runway
 
Maraton;
 
Gilmore gilrs - Det går sakta men säkert framåt. Är på säsong 2 fortfarande.
The killingBlev klar med säsong 3 igårkväll så ska skriva om den idag eller imorgon.
Breaking bad - Om jag hinner och har lust så ska jag börja kolla på Breaking bad. Har tänkt det länge och nu innan alla höstserierna sätter igång kanske jag hinner se den. 
 
 

Kommentarer

  • Sarah - seriefreak säger:

    Jag började se Falling Skies i helgen - jag är fast! Grym serie verkligen! Älskar den! Du borde se den :D

    Svar: Kanske ska se den istället? Har funderat på att se den ett tag :) Hur många säsonger är det?
    Amanda Arvidsson

    2013-08-19 | 13:04:17
    Bloggadress: http://seriefreak.blogg.se

Kommentera inlägget här: