kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 35

Kategori: Allmänt

Börjar bli lite tunt i schemat. Sommarserierna börjar ta slut. Jag har börjat med Breaking bad så jag har som tur att göra. Ska försöka se klart den innan alla andra serier börjar. Kollade på ett avsnitt av Falling skies också för jag blev tipsad att den skulle va bra. Tyckte om den men tyckte Breaking bad var bättre så den får vänta.
 
Mitt tvtittande v.35;
 
Dexter - Hur ska det sluta?
Devious maids
Keeping up with the Kardashians 
The real housewives of New jersey 
The real housewives of Miami - Så roligt, haha!
Mistresses
Pretty little liars - Sommarfinal! Dom ska avslöja den största hemligheten i PLLs historia
Face off 
Twisted - Sommarfinal här med tror jag. Kommer sakna den
Suits - Så bra!
The bridge 
Project runway - Skit bra säsong! 
 
Maraton;
 
Breaking bad - Är redan inne på säsong 2 och den är helt sjukt bra! Se den om ni inte redan gjort det
Gilmore gilrs - Jag funderar på att lägga den på hyllan tillsvidare. Kommer inte hinna se den innan höstserierna. Får titta klart på säsong 2 bara.
 
 

Kommentarer

  • Sofia - En blogg om tv-serier säger:

    Dexter är grymt spännande nu!!

    Svar: Ja! Jag undrar bara hur det kommer sluta. Hoppas inte det händer något med Dexter, Deb, Harrison och Hannah (resten också) men det känns som dom kan ligga risigt till nu med Vogels son!
    Amanda Arvidsson

    2013-08-26 | 22:46:24
    Bloggadress: http://seriebloggen.com
  • Sarah - seriefreak säger:

    Breaking Bad kollar jag också på! Eller har bara sett några avsnitt av första säsongen än så länge men jag gillar det! Älskar Falling Skies! Är snart klar med säsong 2! De flesta av mina sommarserier har haft sina säsongsfinaler så börjar bli tomt på schemat = mer BB och FS innan höst serierna drar igång ;)

    Svar: Ja, det är så bra! Manuset och skådisarna är galet bra :) Jag såg ju första avsnittet av FS och gillade det också. Påminde om Revolution tyckte jag! Kommer nog kolla in det när jag sett klart BB :) Mina sommarserier är också nästan slut. Men sen blir det fullt när allt drar igång ;P
    Amanda Arvidsson

    2013-08-27 | 14:36:37
    Bloggadress: http://seriefreak.blogg.se

Kommentera inlägget här: