kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

11 snyggingar

Kategori: Allmänt

En varm söndag som denna kan man behöva lite ögongodis att titta på. Nej men jag tänkte visa er vilka män mitt hjärta klappar lite (mycket) extra för i några tvserier jag kollar på!
 

Patrick Dempsey spelar Derek i Grey's anatomy, eller McDreamy som han kallas. Jag har inte tröttnat på att kolla på honom i 9 säsonger och räknar inte med att göra det i framtida säsonger heller.

 
 
Charlie Hunnam spelar Jax i Sons of anarchy. Hans karaktär pendlar hela tiden om man tycker om honom eller ej men Charlie Hunnam är perfekt för rollen!

 
 
Min senaste crash var på Eddie Redmayne. Han spelar Jack i The pillars of the earth. Det är en miniserie som baserar sig på boken med samma namn. Och han spelar med i Les Misérables också. Han är så söt!
 
 
 
Sen när jag höll på att googla som en galning på Gabriel Macht som spelar Harvey Dent i Suits så kom jag på att jag också är lite kär i hans motspelare Patrick J. Adams som spelar Mike. Så han fick va med på ett hörn han också!
 
 
 
Jag är precis som alla andra lite kär i Ian Somerhalder. Han spelar Damon i The vampire diaries. Och jag menar hur kan man inte vara lite kär i honom? Kolla leendet!
 
 
 
Sen har vi Josh Charles i The good wife. Han kanske inte är så uppenbart snygg som resten men har man sett The good wife (en av dom bästa serierna som finns) så förstår man vad jag menar!

 
 
Här kan vi istället prata om uppenbart snygg! Snacka om att Matt Bomer som spelar Neal Caffrey i White collar har fått varje snygg-gen som finns!
 
 
 
Trotts att Michael C. Hall spelar seriemördaren Dexter är han så snygg! Och jag beundrar skådespelaren så mycket också. Han har haft cancer undertider han har spelat Dexter. Nu är han som tur är frisk, men väldigt bra jobbat! (Men jag är inget fan av alla rosa skjorter som han ALLTID har på sig)
 
 
 
Norrman Reedus spelar Daryl i The walking dead. Han har verkligen blivit snyggare och snyggare för varje säsong. Ju smuttsigare desto bättre, haha.

 
 
Sist men inte minst vår svenska stolthet Alexander Skarsgård. Han spelar Eric i True blood. Skulle ljuga om jag inte skrev att jag redan var kär i honom i Hundtricket, haha.
 
 
 
Så nu känner jag att jag har varit tillräckligt ytlig för en dag :P Om ni vill får ni gärna dela med er av vilka era snyggingar är! Alla har ju en... eller elva!
 

Kommentarer

  • sofia - En blogg om tv-serier säger:

    Jag har också haft en liten crush på Alexander sen hundtricket och vingar av glas, två av mina favoriter av svenska filmer som man kan se hur många gånger som helst :)

    Svar: Just det hade helt glömt Vingar av glas! Älskade den filmen, var så kär i Skarsgård där :D Nästan så jag blev sugen på att se den nu.
    Amanda Arvidsson

    2013-07-28 | 22:57:33
    Bloggadress: http://seriebloggen.com
  • SERIESNACK.SE säger:

    Patrick Dempsey och Ian Somerhalder är mina favvisar på den här listan :)

    Svar: Patrick Dempsey är så snygg. Man tröttnar aldrig, haha!
    Amanda Arvidsson

    2013-07-29 | 11:29:21
    Bloggadress: http://seriesnack.se/

Kommentera inlägget här: