kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Devious maids S01E05

Kategori: Devious maids

Jag kommer mer och mer in i allt drama denna serien har att erbjuda varje vecka! Börjar tillochmed lära mig namnen på alla. Har ingen anning om hur tittarsiffrorna ser ut så hoppas att dom är hyffsade iallafall.
 
 
Adrian och Evelyn Powell är det konstigaste paret i serien. Deras förhållande till varandra är avskyvärt! Nu fick man reda på att dom hade en son som blev mördad för 15 år sedan och Adrian klandrar tydligen sin fru för att han dog. Jag vill ju veta hur deras förhållade blev som det blev så ju mer bakgrundshistoria dom berättar desto bättre! 
 
Stackars Valentina! Kan inte ha varit kul att hitta Remi i säng med en annan tjej. Men hon fick iallafall hälla nagellack över hela henne, BRA GJORT, haha! Men Remi verkade iallafall förstå att Valentina menar allvar med hennes känslor för honom. Hejar på dom!
 
Sen tycker jag att Spence och Rosie är så söta. Visst det är fel att vara otrogen men Spences fru får faktiskt skylla sig själv. 
 
Jag tyckte synd om Carmen. Vilket jävla as till man! Bra att hon stack!
 
Man fick veta lite mer om mordet på Flora. Något om någon video, får nog veta mer i nästa avsnitt.
 
Det som jag saknade i detta avsnittet var lite tjejsnack. Dom brukar alltid prata med varandra på luncherna och sådär men inget sånt i detta avsnittet. Så mer av det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: