kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Dexter S08E03

Kategori: Dexter

 
 
Åh Deb! Hon gjorde mig inte lite nervös när hon erkände för Quinn att hon hade mördat Laguerta. Jag satt som på nålar, haha. Som tur var va hon skitfull så Quinn trodde såklart inte på henne. Han ringde Dexter (bra) så han och Dr. Vogel kom till polisstationen och hämtade henne. Det bästa var när Dexter satte en spruta i nacken på henne. Var inte med på det! 
 
Det verkar som att Deb och Quinn kommer varandra närmare igen. Undra om dom är end game? Jag menar Dexter och Deb kan INTE vara det. Jag har haft svårt för Quinn i olika situationer innan men han har skärpt till sig och ställer upp för Deb nu. Så hade varit nöjd om det blir dom! Om Deb ska ha någon kille överhuvudtaget så kan det bli Quinn!
 
Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om Dr.Vogel. Har fortfarande den där känslan om att hon kan vara mördaren själv. Att hon vill utmana Dexter eller se om hon har lyckats skapa den perfekta sociopaten. 
 
Och hur söt är inte Harrison då? Inledningen på avsnittet med glassen var ju bara grym. Väldigt Dexter!
 
Glömde helt bort att nämna Dexters intro när jag svarade på 20 fråger häromdagen men Dexters intro är en favorit!
 
Skådespelarna är som vanligt grymma! Jennifer Carpenter har verkligen fått visa vad som går för denna säsongen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: