kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Dexter S08E04

Kategori: Dexter

 
 
Dexter blir bara bättre och bättre denna säsongen! Denna säsongen har hittills handlar väldigt mycket om Deb och Dexter förhållande och deras förhållande till sin pappa. Vilket jag gillar! Det behöver inte bli så mycket mer komplicerat än så. Okej då, lite mord på det då men ni förstår vad jag menar.
 
Deb blir bara mer och mer labil. Man vet aldrig vad hon kommer göra. I början på avsnittet tänkte jag ändå att "ja men hon kanske är på bättringsvägen", sen BANG! Nej, men jag förstår att hon blev påverkad av sin pappas dvd film. Att få veta att han tog självmord pga av Dexter kan inte va en lätt sak att hantera. När hon pratade med Quinn fattade jag att något var fel, men jag trodde inte att hon skulle försöka döda Dexter också. Trodde bara att hon skulle ta självmord precis som sin pappa. Så jag blev helt ställd när hon körde ner i sjön. Som tur var fattade hon vad Dexter betyder för henne och hjälpte honom ur vattnet! Hoppas iallafall att detta hjälper henne på rätt fotspår och att Dexter är lite sur på henne..
 
Är fortfarande tveksam till Dr.Vogel. Vad vill hon egentligen? Är Dexter bara ett exprement? Är hon mördaren? Gaah, blir galen med alla frågor jag vill svar på! Tror inte att mördaren är han med ärret. Men någon konstig relation har han ju till Dr.Vogel iallafall. 
 
Bethany Joy Lenz (Haley i One tree hill) var med i detta avsnittet. Ett nytt kärleksintresse för Dexter? Och när jag tänker på hans love-life, varför har man inte fått se något av Hanna i fängelset?
 
Och var det bara jag som skrattade åt Masukas dotter!?!'s skratt, haha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: