kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Dexter S08E05

Kategori: Dexter

 
 
Sjukt spännande avsnitt idag! Trodde aldrig att Dr.Vogel skulle dö för det känns inte som hennes storyline är klar än. Och det gjorde hon inte heller, istället slog hon kidnapparen/mördaren. Försökte göra som hans mamma gjorde när han var liten. Sen kom Dexter och Debra och rädda henne. Dexter stack en gardinstång i kidnapparens (minns inte vad dom kallade honom) kropp. Sen tog Dexter med Debra och Dr.Vogel ut på båten! Han har aldrig haft någon med sig på båten innnan. Dom har blivit en riktig liten mördarfamilj nu.
 
Jag älskade när Debra och Dexter satt på familjeterapi med Dr.Vogel. När Dexter helt lugnt bara "I'm så fucking happy for you", haha! Så jäkla bra!
 
Sen tyckte jag om att Quinn tog lite mer ansvar på polisstationen. Det passar honom att vara lite mer sådan än att bara sabba allt för sig själv. Hoppas inte Masukas dotter bara är ute efter pengar! Jag gillar också Bethany Joy Lenz. Hon spelar bra, man tänker inte alls på One tree hill! 
 
Han killen som var med i detta avsnittet är ju mördaren! Inte pappan. Tyckte han var lite små creapy.
 
Bara för att jag skrev att Dexter inte passar i sina rosa skjorter hade han en KNALLROSA skjorta i dagens avsnitt!
 
Men det finns en sak som jag stör mig på med hela Dexter och det är all smyg reklam hela tiden. Speciellt för Apple. Jag vet inte om ni har tänkt på det kommer ni göra nu!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: