kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Graceland S01E05

Kategori: Graceland

 
 
Veckans avsnitt av Graceland tyckte jag var bra. Det problemet jag har med serien är hur perfekt allting är och hur snygga alla är och hur kul alla har och ja, ni fattar. 
 
Vi fick veta att Briggs och Charlie har haft ihop det! Blev lite förvånad för jag tänkte mig att hon och Mike skulle hooka upp men jag gillar faktiskt Briggs och Charlie bättre! Serien behöver ett kärlekspar som man kan heja lite på! Eller rättare sagt jag behöver det, haha. 
 
Mike kom gangsterbossen lite närmare! Det är såklart lite läskigt men bra för hans karriär antar jag.
 
Sen undrar man ju om Charlie verkligen tog riktigt knark i slutet? Hennes ögon såg ju helt borta ut. Inte bra isåfall!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: