kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E05

Kategori: Pretty little liars

 
 
Åh vad trött jag blir på Hannah! Varför tar hon pistolen? Väntade bara på att den skulle börja skjuta folk på festen, haha. Men seriöst, blir riktigt irriterad på henne och hennes mamma. Inte bara Hannahs mamma utan hela storyn om att mammorna ska bli offer nu. Vad jag fattat det som är det inte bara jag som är trött på de heller. Hannah åkte såklart fast i slutet. Lär dom sig aldrig av sina misstag? Kunde hon inte fatta att A skulle tipsa polisen?
 
Jag gillade när Spencer gav han nörden en Game of thrones kommentar! Sen tyckte jag om att Emily och Specner tjafsade lite där. Båda hade en poäng! Spencer är väldigt ego och bortskämd.
 
Glömde nästan bort det där rummet som Spencer hitta. Lite creepy!
 
Ja, vet inte vad jag ska säga mer. Såg att Spencer och Toby ska till Ravenswood i nästa avsnitt. Ska bli kul att se iallafall!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: