kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E07

Kategori: Pretty little liars

 
 
Veckans avsnitt var sådär tycker jag. Jag tycker så synd om Hannah och hennes mamma! Tycker fortfarande att det ska hända allas familjemedlemmar grejer är lite jobbig. Innan har ju inte A gått så långt som hen gör nu! Då riktade dom sig bara på tjejerna men nu ligger alla risigt till!
Men som sagt Hannahs mamma kommer nog inte sitta i fängelset så länge. Kan inte tänka mig att hon åker dit för mordet även om det ser mörkt ut nu! Inte för att jag förstår hur hon ska ta sig ur knipan! 
 
Gillade Caleb och Toby när dom jobbade tillsammans! Gjorde ett bra team. Har alltid varit svag för sådana tavlor med bilder som polisen sätter upp när dom ska lösa saker. Har alltid velat göra en själv, haha. Men fick dom fram att Cece var red coat? Eller bara att det var hon som var på planet den natten? Eller det var inte ens hon? Kan inte någon skriva om ni vet?
 
Jag tyckte allt jag såg lite kärlek mellan Aria och Ezra. Jag var så trött på dom i säsong 3 med hela Ezras son och ex. Men nu när dom inte har varit tillsammans på ett tag så kändes det rätt bra när de pratade. Dom är ju säkert end game! Om det någonsin blir något end.....
 
Och slutet! Herre gud vad chockad jag blev! MEN VARFÖR KOLLAR DOM INTE VEM SOM SATT I BILEN!?! Jag blir galen när dom är så osmarta! Förmodligen så kördes väl bilen av A som hade lånat Harry Potters osynlighetsmantel så att dom aldrig kan bevisa att det var hen. Sen förlorade väl Emilys mamma sitt jobb i avsnittet? Så nu kanske dom inte har råd att betala skadorna på huset? Och kanske måste flytta? Nej, nu skenar jag iväg :P
 
Såg promon till nästa vecka. Den ser rätt spännande ut! PLL behöver bra avsnitt för jag ska orka se vidare!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: