kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E01

Kategori: Game of thrones

 

Äntligen är Suits tillbaka och jag har längtat så efter att få kolla på Harvey och Mike's bromance! Just nu är inte bromancen så "broig" bara, haha.

Avsnittet var som vanligt jätte bra och det tog mig 1 sekund att komma in i allting igen. Mike berättade ju allting för Rachel förra säsongen och visst, i början hade hon lite svårt att ta det och hade som förslag att han skulle sluta. Det trodde jag aldrig va något alternativ men Mike kan ibland göra dumma saker utan att tänka efter. Rachel hade som sagt lite svårt att ta det först och jag tycker inte att det är konstigt. Hade nog också varit sur om jag var hon. Hon har ju slitit hårt för att själv gå på Harvard och bli advokat så när hon får reda på att Mike inte ens gjort det och ändå gör det han gör, ja. Allting löste sig mellan dom två iallafall och ÄNTLIGEN är väl rätt ord! Har längtat efter att dom ska bli tillsammans igen, så sjukt söta!

Sen är det inte konstigt att Harvey är så arg på Mike! Hoppas bara inte han är arg förlänge för jag saknade redan deras samarbete och kommentarer.

Och nu är alltså Harvey ute efter Jessica. Ska bli intressant att se!

Två Game of thrones skådisar med i detta avsnittet. Båda Michelle Fairley och Conleth Hill är grymma så det är kul att se dom i andra roller än i GOT.

Sist men inte minst Louis <3 Alltså kan man skratta mer åt honom? När Donna fick honom att få Hitler mustachen, haha! Hittade tyvärr ingen bild på när han hade mustachen!

Kommentarer

  • Annie Roos säger:

    Vi måste se till att kolla ikapp Suits, har halva säsong 2 kvar. Den är ju så bra!

    Svar: Gör det :) En favorit hos mig, så välskriven, bra musik och duktiga skådisar!
    Amanda Arvidsson

    2013-07-18 | 21:16:59
    Bloggadress: http://seriesoffan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: