kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E02

Kategori: Suits

 
 
Lika bra avsnitt denna veckan! Jag älskar Louis denna säsongen. Jag hatade honom i säsong 2 när man svek Harvey men nu är han bäst. När han skulle hålla talet för alla, fint! Sen ville han ju ha Mike som sin associate (vet inte det svenska ordet) och frågade Harvey som sa ja! Blev irriterad på Harvey som bara gav bort Mike så. Visst han är sårad men ändå. Harvey ångrar sig såklart i slutet tack vare Donna och Mike stannar hos honom. Tyckte så synd om Louis när han såg dom skaka hand och han slängde tårtan! Hoppas inte han blir sådär jävlig nu bara för det. Hade gärna sett Mike med Louis lite, inte hela tiden men några avsnitt till hade varit kul! 
 
Det är kul att Michelle Fairley (Catelyn Stark i GOT) är med så mycket! Såg promon till förra veckan och hon var med där med. 
 
Sen har jag inte så mycket att skriva. Rachel och Mike gillar jag och Donna och Rachel var rätt roliga i detta avsnittet. Rachel förtjänade faktiskt att veta varför Mike dumpade henne förra gången. Men jag mindes inte att det var Donna som sa åt Mike att dumpa henne.
 
Vill ha nästa avsnitt nu :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: