kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Teen wolf S03E07

Kategori: Teen wolf

 
 
Jag kan inte sova så kan lika gärna skriva ner mina tankar om veckans avsnitt av Teen wolf. Som ni vet så är inte detta min favorit serie men den får hänga med sommaren ut iallafall. Detta avsnittet tyckte jag var lite bättre än förra.
 
Jag trodde att det var en stor karaktär som skulle dö i detta avsnittet men det var bara Boyd. Eller bara och bara men har inte känt något för honom så det gjorde inte mig någonting. Tyckte däremot synd om Derek!
 
Jag gillar Jennifer och tycker om Jennifer och Derek tillsammans. Så hoppas det kan bli lite mer "love is in the air" med dom resterande avsnitten.
 
Sen har jag börjat gilla Ethan (han den tvillingen som är med Danny). Han verkar ändå bry sig mer till skilland från hans brorsa och resten av alpha gänget. 
 
Jag var lite nervös för veterinären för jag gillar honom! Han syster gillar jag inte! Hon kan slänga sig i väggen!
 
Om jag fattade det hela rätt så är det Scott och inte Derak dom är ute efter egentligen? För Scott är en "naturlig"? alpha. Eller alltså han är född till det och behöver inte döda en massa varulvar för att bli det. Fast jag är inte alls säker på detta så ni får gärna skirva hur det låg till!
 
Och snart får dom faktiskt ge oss lite Styles och Lydia romance! Börjar bli otålig nu! 
 
En till irriterande sak, jag har INGEN anning om vem mördaren kan va?!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: