kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Teen wolf S03E09

Kategori: Teen wolf

 
 
Ja! Jag gillade detta avsnittet också! Så kul det är när man gör det. Ska bli intressant att läsa hur alla andra uppfattade det här avsnittet för jag tyckte det var lite svårt att hänga med!
 
Den stora grejen var ju att Jennifer är mördaren! Jag kände mig så dum när jag fattade det. Varför har jag inte misstänkt henne?! Bara för att jag var så himla pepp för att Derek fick ett kärleksintresse! Sånt gör mig alltid irriterad, haha. När jag själv inte har listat ut hur det ska sluta eller vem som är mördaren etc. Tyckte iallafall att det var synd att det var Jennifer. Men manusförfattarna hade gjort det bra för som sagt jag misstänkte henne inte alls. Nu fattar jag bara inte varför hon gör det hon gör. Hon hatade alphas? Och vad är hon för något? Sen tycker jag så synd om Derek.
 
Sen Lydia. Jag minns inte vad Jennifer kallade henne. Skrikande kvinnan? Jag vet inte, men alla varulvarna reagerade på hennes skrik.
 
Ethan berättade lite om hur han och hans bror hamnade i Deucalions gäng. Jag gillar Ethan, han verkar snäll. Men undra vad som händer med honom om hans bror dör? Kan ju hoppas att hans bror dör och han får stanna kvar.
 
Jag shippar Isac och Allison jätte mycket! Dom har så bra kemi. Dom dejtar ju på riktigt också så det är kanske inte så konstigt om deras kemi är bra i rutan med.
 
Deucalion vill alltså ha Scott för att göra honom till ett mindre hot. Han får inte bli en mäktigare alpha än han själv.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: