kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The fosters S01E06

Kategori: The fosters

 

 

Veckans avsnitt av The fosters var bra som vanligt. Middagen med Lexis föräldrar gick ju bra och jag gillade dom men blir alltid lika trött på allt Gud snack i alla amerikanska tv-serier. Sen kommer fulla Mariana hem och förstörde allt. Inte så bra. Tror inte det var det bästa sättet att bli kompis med Lexi igen, eller Jesus. Haha, kunde inte hjälpa att störa mig på Lexis pappas flin under hela tiden han var med i bild. Var det bara jag som gjorde det? 

Sen hoppas jag inte Brandons pappa har alkoholproblem eller att han får penga problem nu iochmed pianolektionerna.

Jag tycker mer och mer om Wyatt faktiskt. Han är ju bara en tonåring som har lite problem. Hans utbrott med baseboll trädet var kanske inte det bästa men han är ju bara en tonåring med lite problem. Sen är han ju rätt gullig mot Callie också. Han verkar inte va en sådan idiot som jag först trodde. Men jag ska aldrig säga aldrig. Och sen är det ju den där kemin mellan Brandon och Callie...

Och nu visade sig Liam. "Mysigt" att han visste vart Callie bor. Det kommer ju garanterat bli problem där. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: